tisdag 31 maj 2005

Busy...

I have been so busy this last week... but I have no idea what I have done :)
Today I am going to mums to meet daughter and sister. I will take preg. photos and I am so excited!
New garden is coming up tomorrow!!! And on top of that my Tara is back! I am so excited to see what she has created. The garden is to be the best ever and I hope I will agree.

Check out my girl Nichole and her fantastic spirit on her blog. She makes me smile so much just reading her lively stories.


______________________________

Jag har varit upptagen den här veckan...men jag kan inte komma på vad jag har gjort :)
I dag ska jag till mamma för att träffa dotter och syster. Jag ska ta grav. foton och jag ser så mycket fram emot det!
Den nya garden kommer imorgon!!! Och som pricken över i:et är Tara med igen! Jag ser så fram emot att se vad hon har skapat! The garden ska vara den bästa hittills och jag hoppas at jag tycker det också.

Kolla Nichole och hennes fantastiska själ på hennes blog. Hon gör mig glad bara av att läsa hennes livfulla historier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Share!