söndag 5 juni 2005

Weekend

So this weekend has just rained away. It started on friday and hasn´t stopped yet... this is really a swedish summer :(
We are having a lazy weekend...well until husband couldn´t sit still anymore and started putting in a new floor in our bedroom! What can I say he is like that! The floor is really nice and it makes the room even lighter and more fresh. After the floor he is putting up a border and then that room is all finished! Halleluja!

Next week is starting with a national holiday...the first time Swedens nationalday is a holiday! And what will I do? Yepp, work. It is all ok because I think it´s real fun... mostly because I rarely do it.
Other things next week:

* last meeting with school group to print out our essay (!)
* Wednesday is the last school day for this semester! I am not looking back on this semester ever.
* Daughter´s last day of kindergarden (!) She will start school this fall...where has the time gone?

On another note my creative thing has come back and a actually scrapped like 10 pages last night! Halleluja again! Check it out on 2peas and search for me: Lisafisa

____________________________________

Så, den här helgen har regnat bort. Det startade i fredags och har inte slutat än... det här är verkligen en svensk sommar :(
Vi har en lat helg....i alla fall tills mannen inte kunde sitta still längre och började lägga in nytt golv i sovrummet! Vad kan jag säga han är sån! Golvet är riktigt fint och gör rummet ännu ljusare och fräschare. Efter golvet ska han sätta upp en bård och sen är det rummet färdigt! Halleluja!

Nästa vecka startar med en helgdag... första gången sveriges nationaldag är en helgdag. Och vad gör jag? Japp, jag jobbar! Men det är helt ok för jag tycker det är ganska kul...antagligen för att jag inte gör det så ofta.

Andra saker nästa vecka:
* Sista mötet med studiegruppen för att skriva ut vår uppsats (!)
* På onsdag är sista skoldagen den här terminen! Jag kommer inte att tänka på den här terminen nånsin igen.
* Dotterns sista dag på förskolan (!) Hon börjar skolan till hösten...var har tiden tagit vägen?

Dessutom har min kreativa grej kommit tillbaka och jag scrappade faktiskt typ 10 sidor i går!Halleluja igen! Kolla dem på 2peas och sök efter mig: Lisafisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Share!