söndag 22 maj 2005

To do...

This is my to-do list for next week:

Monday: I have school at 9 and then home arround 5pm. Must print new photos and photos from 2peas

Tuesday: I have scool again at 9, but I will be home earlier I hope. Daughter has Springfeast in school at 6.

Wednesday: PAYDAY!!! Need it be any more?? :)

Thursday: Cut the grass...

Friday: ?

Saturday/Sunday: Work 11-4

In between I will have to clean the house, cook, do the laundry, scrap (!), stydy, play. But that is just normal! :)

_____________________

Min att-göra lista för nästa vecka:

Måndag: Jag har skola från 9 och ska hem vid 5. Måste skriva ut nya bilder och från 2peas

Tisdag: Har jag skola igen från 9, men jag hoppas att jag kommer hem tidigare. Dotter har Vårfest på dagis kl. 6.

Onsdag: LÖNEDAG! Behöver det finnas någonting annat? :)

Torsdag: Klippa gräset...

Fredag: ?

Lördag/Söndag: Jobba 11-16.

Emellan måste jag: städa huset, laga mat, tvätta, scrappa (!), plugga, leka. Men det är ju bara det normala! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Share!